NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY (FAQ)

Technické služby

Popelářské vozy, sypače, kropící vozy, čistící vozy...

Na této stránce budeme zveřejňovat Vaše nejčastější dotazy k problematice sledování vozidel technických služeb. Otázky i odpovědi budeme průběžně doplňovat. Základní otázky ve stručném znění uvádíme přímo. Ostatní dotazy naleznete níže v rozbalovacím menu. Stačí vždy pokliknout na danou otázku a odpověď se vzápětí zobrazí. V případě, že zde svoji odpověď nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat.

  1. Jaká je standardní záruka na GPS jednotky? Záruční doba je 24 měsíců od instalace do vozidla.
  2. Jaké jsou podporované formáty exportu pro knihu jízd a reporty? Systém GPS Monitoringu podporuje export do těchto formátů: xls, xlsx, pdf, cms, xml, csv
  3. Jaká jsou omezení v přístupu k datům či k vozidlu? Systém GPS Monitoringu neomezuje počty přístupů k online datům. Záleží jen na Vás, kdo a kam bude mít přístup, jaká bude mít přístupová práva nebo zda přístup budete chtít časově omezit. Omezení není nastaveno ani na přístup přes mobilní zařízení či tablety.
  4. Jak jsou nastaveny intervaly přenosu dat mezi GPS ve vozidle a serverem? Standardně se data přenáší v intervalu 30 vteřin nebo při změně směru jízdy přesahující nastavené stupně. Nejnižší možná prodleva mezi online sledováním a skutečnou polohou je 10 vteřin.
  5. Je cena za službu GPS Monitoringu konečná? Je k dispozici kalkulátor ceny? Ceny za všechny tarify jsou konečné. Zákazníkovi je vždy fakturována pouze cena za dané období. Do 5 vozidel je fakturace kvartální dopředu. Od 5 vozidel je možno nastavit fakturaci individuálně. Žádné vícenáklady (sms, emailový report, přidání oblasti, přidání uživatele, nahrání dat tankovacích karet atd..) u nás nečekejte. Prostě hrajeme fér…