Modul PŘÍPOMÍNKY

MODUL PŘIPOMÍNKY

popis modulu systému GPS

Modul Připomínky

Image_004

Účelem modulu je umožnit uživateli vytvářet a uchovávat záznamy o technické údržbě vozidel a záznamy související s provozem vozového parku. Jeho nejdůležitější úlohou je zaslání připomínky blížícího se termínu servisní prohlídky.

Vytvoření připomínky

Pro vytvoření nové připomínky klikněte na Vytvořit NEW v levém horním rohu obrazovky a vyplňte pole na pravé straně obrazovky:

  • Popis – typ servisu, jako např. výměna oleje nebo oprava brzd.
  • Vozidlo – vozidlo, které vyžaduje servis.
  • Vyberte datum, kdy má být servis nebo oprava uskutečněna, popř. zvolte nastavení podle stavu tachometru.
  • Připomenout, kdy má systém SeeMe uživatele upozornit na blížící se servis.

Připomínku je možno vytvořit tak, aby přišla v určený den (datum), nebo když tachometr dosáhne daný počet kilometrů. Je možno aktivovat oba parametry tak, aby byla připomínka servisu zaslaná v daný den, nebo při dosažení počtu kilometrů podle toho, která událost nastane jako první.

GPS monitoring tvorba připomínky

Abyste mohli používat funkci tachometru, musíte do systému zadat aktuální stav tachometru aspoň jednou v modulu KNIHA JÍZD.

V systému SeeMe jsou připomínkám přiřazené různé barvy:

  • Čeká (normálním černým písmem).

  • Běží (tučným červeným písmem).

  • Běží – už potvrzená a vyřizovaná (normálním červeným písmem).

  • Vybavená (normálním šedým písmem).

Opravy jsou seřazené dle stavu (právě běžící, v čekání a vybavené), dají se upravovat.

Když nastane datum opravy, nebo tachometr dosáhne nastavený počet kilometrů, SeeMe pošle připomínku na nastavené emailové adresy a na telefonní číslo a změní status opravy z čeká na běží.

Status připomínky je možno upravovat manuálně – jednoduše označte políčka Potvrzená nebo Hotovo.

Záznam servisních prohlídek

Modul připomínky umožní nejen přehledné plánování servisních prohlídek a oprav vozidel, být na ně připravený, ale zároveň poskytuje přehled o tom, kolik kilometrů nebo dní provozu zůstává danému vozidlu do nejbližší plánované servisní prohlídky nebo opravy. Všechny informace jsou k dispozici více osobám, a proto jsou transparentní a snadno kontrolovatelné. Všechny procesy budou zaznamenány a uchovány a v budoucnosti se k nim můžete vrátit, abyste věděli, co a jak bylo na vozidle kontrolováno a opraveno.

Pro více informací týkajících se modulu SeeMe kontaktujte svého obchodního zástupce společnosti AgroZETA servis s.r.o.

Stáhnout manuál v PDF

Kontaktní formulář: